Diskussioun:Wëllem IV. vu Lëtzebuerg

Inhalter vun der Säit ginn an anere Sproochen net ënnerstëtzt.
Vu Wikipedia

Hei (http://www.gouvernement.lu/dossiers/famille_grand_ducale/chregne/infobase/souverain.html#3) geet D'Ried dovun, datt de Mann eescht Gesonheetsproblemer hat. Wees een dozou méi? --Cornischong 07:56, 2 Jul 2005 (UTC)

Waat as elo méi richteg, Wëllem oder Guillaume? Den Erf-Groußherzog Guillaume gëtt den emol den Wëllem V oder den Guillaume V?

Merci am Vierraus fir eng Äntwert!

Mat frëndlëchen Gréiß, --83.99.54.215 18:06, 13. Jul. 2008 (UTC)[äntweren]

Moien,
Dat hängt jo emol an éischter Linn dervunner af, ob en iwwerhaapt Groussherzog gëtt.
Bis dohinner ass nach vill Waasser de Bierg erafgelaf. Les Meloures 18:50, 13. Jul. 2008 (UTC)[äntweren]

Ein Haus Luxemburg-Nassau existiert nicht. Es ist das Haus Nassau-Weilburg.[Quelltext änneren]

Ein Haus Luxemburg-Nassau existiert nicht. Es ist das Haus Nassau-Weilburg. Bitte ändert diesen Unsinn auch in der Kategorie.
Sowohl aufgrund der Wiener Schlussakte als auch aufgrund des Nassauischen Erbvereins als auch aufgrund des Londoner Vertrags vom 11. Mai 1867 als auch aufgrund Artikel 3 der Verfassung für das Großherzogtum Luxemburg kann nur der Herzog von Nassau Großherzog von Luxemburg sein. Erwähnt daher nicht weiter den Unsinn mit Haus von Luxemburg-Nassau.
Es ist also das Haus Nassau, präziser das Haus Nassau-Weilburg, und nicht das Haus Luxemburg.
Das Haus Luxemburg ist längst ausgestorben und hat mit dem Herzog von Nassau und damit auch Henri I. (Heinrich I.) überhaupt nichts zu tun.
Henri (Heinrich) ist Großherzog von Luxemburg und Herzog von Nassau etc. Aber er heißt nicht Henri (Heinrich) von Luxemburg. Ist das denn so schwer zu verstehen?
Das Haus Luxemburg ist seit dem Tod des römisch-deutschen Kaisers Sigismund 1437 ausgestorben.
Alles andere ist anmaßend.